Klacht: Gedeukte cups

op 10 oktober 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Al sinds jaren genieten wij meerdere malen per dag van een heerlijk kopje nespresso maar helaas laat onze dure Miele inbouw nespresso machine het met regelmaat afweten als het gaat om het transport van de cupjes. Al drie maal een monteur erbij gehaald tot uiteindelijk bleek dat er gedeukte cupjes tussen de goede zaten en als de deuk te groot is, kan het apparaat het cupje niet transporteren. Dus een kleine nespresso machine tevoorschijn getoverd en wat gebeurt er gedeukt cupje snijdt niet open. Nespresso gebeld, aardige medewerker die belooft bij de volgende bestelling een pakje koekjes mee te sturen waarop ik enorm boos ben geworden. Wij verbruiken ongeveer 300 cupjes per maand en dan krijg je zomaar ineens een pakje koekjes voor alle ellende en onkosten die we al gemaakt hebben met onze machine. Over de lading gedeukte cupjes die hier nog liggen wordt met geen woord gesproken want DHL heeft ze waarschijnlijk beschadigd. Heel slecht antwoord.

Ik laat het aan nespresso over. Verras me eens en niet met een pakje koekjes

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nespresso

Heeft op 01 november 2017 om 14:38 geantwoord