Klacht: Gedeelte lounge set nog steeds niet geleverd

Artikel nummer 95656195 op 11 april 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Lounge set besteld en betaald bij Bonprix op 14 maart 2018,ontvang vervolgens mail dat de verwachte lever datum Zaterdag 17 maart zou zijn met de vermelding dat post.nl een link zou sturen om het pakket te kunnen volgen.
Zaterdag ervoor thuis gebleven…geen link…geen pakket geleverd,ver volgens hierover gebeld met Bonprix,hierbij werd gezegd dat de Lounge set niet voorradig was en excuses voor de datum van levering 17 maart dat was een fout van hun kant.
Woensdag 4 april mail van Bonprix met mededeling goed nieuws dat bestelling weer voorradig was met een tracktracé code om te kunnen volgen,deze bekeken stond in Zending wordt verwacht maar zit nog in sorteerproces.
Zaterdag 7 april staat Post.NL zonder aankondiging voor de deur met een gedeelte van de Lounge set,met de mededeling van de bezorger dat de auto vol zat en hij alleen dit pakket mee kon nemen,2 stoelen waren bezorgd,..hoort een bankje en tafel bij die er niet bij zaten.

Weer gebeld met BonPrix,medewerkster gaf aan het uit te zoeken en dat ze het zou vermelden in mijn account van Bonprix wat er aan de hand was…niet dus..
Gisteren weer gebeld met Bonprix om aan te geven dat het tweede gedeelte nog steeds niet is bezorgd en dat ik erg boos hierover ben,..medewerkster heeft vervolgens mij in de wacht gezet om navraag te doen,met de mededeling dat post.nl vanzelf bericht zal geven,heb net weer gekeken via tracktracé post.nl…hier staat nog steeds hetzelfde vermeld..Zending wordt verwacht maar zit nog in sorteer proces,inmiddels zit ik nog steeds met 1 gedeelte van de Lounge set en weet nog steeds niet wanneer de andere gedeelte komt…Post.NL geeft ook nog eens aan wanneer u niet thuis bent dan is het de bedoeling dat je zelf het pakket moet halen,terwijl ze zelf niet eens aangeven wanneer ze langskomen.
Gefrustreerd en boos ben ik hierover,ook nog eens extra kosten maken door de telefoon gesprekken en niemand die echt actie onderneemt om het op te lossen,wel nogmaals excuses maar geen oplossing en nog steeds geen complete loungeset.

Ik verwacht van Bonprix dat ze actie ondernemen zodat ik het tweede gedeelte deze week nog ontvang en ik hierover bericht krijg wanneer ik het pak binnen krijg zodat ik er voor kan zorgen dat ik thuis ben.,evt met korting voor het ongemak.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 12 april 2018 om 13:52 geantwoord

Beste mevrouw de Jong, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. U hebt een vraag over de leveruing van uw tweede pakket. Het betreft hier een speciale levering. De levertijd hiervan is ongeveer twee weken. Het pakket werd klaargezet op 6 april, de levering is daarmee voorzien rond 20 april. U kunt het pakket volgen via 'mijn bonprix'. Het team van bonprix

Artikel nummer 95656195

Heeft op 12 april 2018 om 14:22 geantwoord

Ik ben zeker niet tevreden over hoe het allemaal is gegaan,..vanmorgen naar PostNL gebeld die wisten van niets,Bonprix weer gebeld half uur in de wacht gestaan,medewerkster begreep er ook niets van hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren,wist ook van niets...nu krijg ik dit antwoord,waarom wordt dat dit niet verteld als je een medewerker vraagt wat er aan de hand is en wanneer het tweede gedeelte nu eindelijk wordt bezorgd,en nu pas krijg ik op deze wijze te horen wanneer ik het tweede pakket kan verwachten,pas na 6 weken!!
Sorry maar ik vind zo slecht zoals dit allemaal gaat,voor mij nooit geen bestelling meer bij dit bedrijf,sterker nog,ik wil mijn geld weer terug zoals ik er nu over denk,

Alle klachten die gemeld zijn door