Klacht: Gecancelde vlucht

op 31 augustus 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Na een top vakantie in Spanje staan wij op 22 augustus 2016 op de luchthaven van Malaga en krijgen wij te horen dat onze vlucht naar Amsterdam Gecanceld is. Van de dame die namens easyjet spreekt kregen wij te horen dat de eerst volgende mogelijkheid om met Easyjet terug te vliegen naar Amsterdam de week erop op Maandag 29 augustus 2016 zou zijn. Ivm verplichtingen in NL moesten wij zo snel mogelijk terug naar huis en konden wij niet wachten tot maandag 29 Augustus 2016. Wij moesten nu zelf een ticket gaan zoeken bij een andere maatschappij en dit naderhand declareren bij Easyjet. Ook de gemaakte kosten van Taxi, eten en hotel moesten wij later declareren. Eenmaal terug in NL ben ik langs Easyjet op Schiphol geweest aangezien het declareren op de website niet lukte. Na 3 verschillende nummers gebeld te hebben in de UK om contact te hebben met een medewerker van Easyjet. Ben ik een telefoonrekening rijker en nog geen enkel formulier of dergelijke kunnen invullen om mijn kosten te declareren.

Ik ben tevreden zodra Easyjet mij te woord staat en mij verder helpt in de handelingen die gedaan moeten worden om mijn geld terug te vorderen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. El M