Klacht: Gebruikte itunes kaart

op 20 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online een itunes kaart gekocht die al gebruikt is! Vanaf vanochtend half 9 met de klanten service aan het bellen wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Moest zelf contact opnemen met apple deze konden mij vertellen dat de kaart zaterdag om 13:30 gebruikt was door een ander ip adres terwijl ik de kaart pas om 15:13 via de klantenservice in mijn mail kreeg. Nu eind van de dag wordt er voor de 9de keer verteld dat ik terug gebeld ga worden ben benieuwd tot nu toe elke keer nog zelf moeten bellen. Zijn aardig aan de telefoon maar uiteindelijk nog steeds mijn aankoop niet gehad

Gewenste Oplossing:

Mijn aankoop vandaag nog krijgen of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht Christian12

9 maanden geleden - Inmiddels terug gebeld en ze gaan mijn geld terug storten. Wat er gebeurd is is een raadsel maar dat gaan ze verder onderzoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christian12