Klacht: gebruik 0900 nummers

op 20 januari 2014 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 20 januari 2014 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Als u geen 0900 nummers kunt bellen kan dit 2 oorzaken hebben:

- u heeft het plafond op dezelfde waarde als uw totale abonnementskosten staan, of u heeft het plafond bereikt. 0900 nummers zijn betaalde diensten, en als u het plafond op dezelfde hoogte als uw abonnementskosten hebt staan kunt u geen kosten buiten de bundel maken. Als het plafond is bereikt kunt u ook geen kosten meer buiten de bundel maken.
- er staat een blokkade voor bellen naar 0900 nummers. Dit kunt u controleren op uw persoonlijke pagina, bij ''abonnement gegevens''

Ik hoop uw vragen hiermee te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Simpel klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door liaromijn