Klacht: Gebroken kunststof strips op de Nike Huarache.

op 11 juni 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Mijn zoon (13) heeft deze schoenen net drie weken geleden, gekocht. Geloof me, hij is hier voorzichtig mee. Op deze schoenen zitten (ik noem het maar even zo) kunststof strips. Deze zitten losjes om de hiel/hak heen.
Ter hoogte van de hiel is het zeer flexibel. Het zit hier los van de schoen. Daar, naar achteren gezien, waar het weer aan de schoen vast zit, is een soort ruitvorm uitgesneden. Hier is de strip zeer dun en zit maar op twee, dunne plekken vast aan de schoen. Tijdens het lopen, beweegt dit constant, met als resultaat, dat bij zijn linker schoen, aan de binnenzijde, deze kunststof strip, op de twee plaatsen, is gebroken.
Volgens mij is dit een constructie fout.

Als wij ons geld terug, of een tegoed krijgen, voor het aanschaffen van een nieuwe set schoenen. Dit worden dan geen Huarache meer, want volgens mij is dit een constructie fout.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

Reactie van de melder van de klacht Bronco Billie

11 maanden geleden - Bericht van de klager; vanmiddag is mijn zoon zelf terug gegaan naar de winkel, J D Sports, in Almere. Hier geen enkel probleem met de klacht. Hij heeft nieuwe schoenen aangeboden gekregen. Toch koos hij voor een ander model. € 5,- bijbetaald en hij heeft nu andere Nike's. Vette compliment voor J. D. Sports in Almere-Stad!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bronco Billie