Klacht: Gebrekkige diensteverlening en levering UPS BELGIE

Zwanzibar op 17 december 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket besteld, ging geleverd worden door UPS. Maandagmorgen om kwart voor 7 gebeld omdat ze zogezegd net voor de deur hadden gestaan. Afspraak gemaakt voor dinsdag “tussen half 2 en half 5”, het was niet mogelijk mij te verwittigen als ze er bijna waren. In brievenbus zaten 3 briefjes “wij waren hier maar u deed niet open”, een voor de woensdag, donderdag en vrijdag voordien. Die maandagmorgend waren ze hier helemaal niet geweest. Bovendien was ik vrijdag ook thuis en heeft er niemand aangebeld. Geduldig maak ik heel mijn dag vrij. Om half 11 staat op hun website dat mijn pakket is afgeleverd. Niet het geval. 17.00u ’s avonds, geen pakket. Ik bel nogmaals. Mijn pakket is wel degelijk afgeleverd maar op een totaal verkeerd adres. Een plechtige belofte om me binnen het uur terug te bellen.Exact 1 uur later nog steeds niets, ik bel zelf enkel om te ontdekken dat de helpdesk gesloten is.

Onmiddellijke recuperatie van mijn pakket, volledige kosteloze en aan MIJN wensen aangepaste levering van het pakket op mijn adres, binnen de dag.

En het invoeren van een SMS-waarschuwings systeem als u pakket onderweg is naar u. Zoals elk andere volwassen leveringsdienst.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:45 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door