Klacht: Gebrekkige diensteverlening en levering UPS BELGIE

Zwanzibar op 17 december 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakket besteld, ging geleverd worden door UPS. Maandagmorgen om kwart voor 7 gebeld omdat ze zogezegd net voor de deur hadden gestaan. Afspraak gemaakt voor dinsdag “tussen half 2 en half 5”, het was niet mogelijk mij te verwittigen als ze er bijna waren. In brievenbus zaten 3 briefjes “wij waren hier maar u deed niet open”, een voor de woensdag, donderdag en vrijdag voordien. Die maandagmorgend waren ze hier helemaal niet geweest. Bovendien was ik vrijdag ook thuis en heeft er niemand aangebeld. Geduldig maak ik heel mijn dag vrij. Om half 11 staat op hun website dat mijn pakket is afgeleverd. Niet het geval. 17.00u ’s avonds, geen pakket. Ik bel nogmaals. Mijn pakket is wel degelijk afgeleverd maar op een totaal verkeerd adres. Een plechtige belofte om me binnen het uur terug te bellen.Exact 1 uur later nog steeds niets, ik bel zelf enkel om te ontdekken dat de helpdesk gesloten is.

Gewenste Oplossing:

Onmiddellijke recuperatie van mijn pakket, volledige kosteloze en aan MIJN wensen aangepaste levering van het pakket op mijn adres, binnen de dag.

En het invoeren van een SMS-waarschuwings systeem als u pakket onderweg is naar u. Zoals elk andere volwassen leveringsdienst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door