Klacht: Gebrekkig onderhoud

op 21 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Tijdens de CV beurt wil de monteur niet kijken waarom een CV koud blijft. \\\”Dat ga ik niet doen\\\” op botte toon. Feenstra wil dit niet rechtzetten.
Dezelfde monteur, Kris P*****, zet zelf een krabbel op de werkbon op de plaats van mijn handtekening die ik weiger. Feenstra wil dit niet corrigeren.

Als de Feenstra monteur naar het probleem van de koude CV had willen kijken.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 25 december 2017 om 08:42 geantwoord

Geachte mevrouw Bergsma,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Op donderdag 21 december jl. is er een monteur bij u geweest voor het uitvoeren van onderhoud aan uw cv ketel. Tijdens deze werkzaamheden heeft u de monteur gevraagd bij te vullen, dit was niet aan de orde, daar de waterdruk al 1.7 bar was.

U heeft een service en onderhoudsabonnement bij ons lopen. Dit houdt in dat er 2-jaarlijks onderhoud zal plaatsvinden. Bij storing aan uw cv ketel kunt u beroep op ons doen en is dit inclusief voorrijkosten en exclusief arbeidsloon en exclusief materiaalkosten.

Wegens privacy redenen willen wij u vriendelijk verzoeken om de door u genoemde naam van een van onze monteurs te verwijderen in uw bericht.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jannie Bergsma