Klacht: Gebrekkig onderhoud

op 21 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens de CV beurt wil de monteur niet kijken waarom een CV koud blijft. \\\”Dat ga ik niet doen\\\” op botte toon. Feenstra wil dit niet rechtzetten.
Dezelfde monteur, Kris P*****, zet zelf een krabbel op de werkbon op de plaats van mijn handtekening die ik weiger. Feenstra wil dit niet corrigeren.
.

Gewenste Oplossing:

Als de Feenstra monteur naar het probleem van de koude CV had willen kijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 25 december 2017 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bergsma,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Op donderdag 21 december jl. is er een monteur bij u geweest voor het uitvoeren van onderhoud aan uw cv ketel. Tijdens deze werkzaamheden heeft u de monteur gevraagd bij te vullen, dit was niet aan de orde, daar de waterdruk al 1.7 bar was.

U heeft een service en onderhoudsabonnement bij ons lopen. Dit houdt in dat er 2-jaarlijks onderhoud zal plaatsvinden. Bij storing aan uw cv ketel kunt u beroep op ons doen en is dit inclusief voorrijkosten en exclusief arbeidsloon en exclusief materiaalkosten.

Wegens privacy redenen willen wij u vriendelijk verzoeken om de door u genoemde naam van een van onze monteurs te verwijderen in uw bericht.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jannie Bergsma