Klacht: Gebrekkig Nederlands sprekend personeel

op 17 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hema koperwiek capelle aan den IJssel

Het personeel in deze Hema is onverstaanbaar en ik moet 4x hetzelfde uitleggen en dan nog wordt het niet begrepen. Terwijl ik toch echt geen gekke dingen vraag.

Zorg er aub voor dat je winkelpersoneel onze taal beheerst.

Gewenste Oplossing:

Het winkelpersoneel moet de vragen die gesteld kunnen worden begrijpen en kunnen beantwoorden in fatsoenlijk Nederlands.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominique Swarts