Klacht: Gebrek aan vershouddozen

op 04 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na te hebben gespaard voor 3 vershouddozen, heb ik geprobeerd deze te verzilveren. Dat bleek niet mogelijk, omdat er een tekort aan dozen scheen te zijn. Het advies van AH Utrecht, Twijnstraat, was om de spaarkaarten de dag erna in te leveren; er zou dan een nieuwe levering zijn. Dat bleek eveneens niet mogelijk, want de volgende werd aangegeven dat er helemaal geen nieuwe VERSHOUDDOZEN meer zouden worden geleverd.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik de vershouddozen waarvoor ik heb gespaard vooralsnog!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luluenmimi