Klacht: Gebrek aan airco

op 24 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste basic fit spijkenisse.
Ik wil bij deze klagen over het feit dat er nog steeds geen airco aanwezig is in dit pand. Het is gewoon onverantwoord om te sporten met deze hitte. Daarnaast is er ook nog eens een ventilator stuk die moet zorgen voor buiten lucht. Er is wel geld uit gegeven voor een hoek met snoep en drank automaten. Verkeerde investering. Snap dat er met deze geld wordt verdient en met de airco niet maar als je de klachten hoort hier op de vloer dan lijkt me dat u niet veel lamger moet wachten voordat ee een hoop mensen naar hoogvliet gaan. Ik hoor dat dit nu al veel gebeurd.

Als er een airco wordt geplaatst

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 24 augustus 2016 om 14:33 geantwoord

Beste Ronald,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen.

Ik kan begrijpen dat het niet lekker sporten is in de hitte.

Wij hebben 2 luchtcirculatiesystemen op de club in Spijkenisse.

Afgelopen maandag is 1 van de koeling systemen defect geraakt.

Het probleem is bekend bij ons, vandaag is er met spoed een monteur langs gekomen om dit na te kijken.

Na onderzoek is gebleken dat de motor van het koeling systeem defect is. Uiteraard is het defecte onderdeel meteen besteld en wachten wij nu op de levering.

Zodra dit binnen is, wordt dit z.s.m. gerepareerd.

Onze excuses voor het ongemak.

Levi van Basic-Fit

Heeft op 24 augustus 2016 om 15:33 geantwoord

Toch een airco plaatsen. Zelfs als die ventilator wel werkt dan is het niet te harden in de sportschool

Alle klachten die gemeld zijn door Lavidanokkie