Klacht: Bestelde raamsticker niet geleverd

op 09 juli 2019 over Geboortekreet.nl in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 juni 2019 een raamsticker besteld om de geboorte van onze dochter aan te kondigen. Hiervan alleen een bevestigingsmail ontvangen, verder niets. In de algemene voorwaarden staat dat ze streven naar levering binnen 2 werkdagen,.duurt het langer dan word je op de hoogte gehouden (niet gebeurd) en duurt het langer dan 5 dagen dan kun je annuleren. Contact gezocht via telefoon en e-mail, op beiden wordt niet gereageerd. Via whatsapp wel, tot voor kort. De laatste berichten waarin ik aangeef mij te beroepen op de algemene voorwaarden en de bestelling wil annuleren, daar wordt niet op gereageerd (wel is te zien dat de berichten gelezen zijn). Tot op heden nog geen reactie weer mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het geld terug gestort krijg a €35.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geboortekreet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geboortekreet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carmen A.