Klacht: Geboekte vakantie niet beschikbaar

op 08 februari 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Na een hoop ellende wilde mijn moeder en ik een gezellige citytrip naar Lissabon. Na wat rondzoeken besloten om bij Groupon te boeken. Mooi hotel juiste datum alles kunnen regelen voor mijn zoon van anderhalf en dochter van 3 maanden en mijn vader ( andere datums waren niet mogelijk ivm opvang).
Krijgen we 2 dagen later een mailtje dat die datum en het hotel niet meer beschikbaar zijn( staat nog steeds zo op Groupon die datum en het hotel). Of we een andere datum konden en dan ook een ander hotel. Het hotel dat aangeboden werd staat overal slecht aangeschreven ziet er gedateerd en vies uit je kon kiezen uit 2 soorten beleg voor het ontbijt.Terwijl het hotel dat we hebben geboekt er netjes modern uitziet en een uitgebreid ontbijt heeft ook de recensies waren goed.(daarom mede dit geboekt)
Bel je met Bebsy (ook al zoiets je reserveerde bij gomundo krijgt een mail van bebsy) of er iets geregeld kan worden omdat al het andere wat je had gezien al volgeboekt is en de tickets 2 keer zo duur waren geworden. Nee kunnen niks doen alles moet via mail ze kunnen niet helpen. Om teannuleren moet je mailen naar hun en vervolgens weer naar Groupon.
Zo denk je na een ellendige tijd lekker even er tussen uit te kunnen krijg je nog meer ellende.

Als er een alternatief geboden wordt met de juiste datums en een gelijkwaardig hotel

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindaroeven