Klacht: geblokkeerde account

op 13 december 2017 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 23:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Habbo,

We willen je graag verder helpen. Hiervoor zul je eerst een aantal vragen moeten beantwoorden zodat wij zekerheid hebben dat jij de echte eigenaar van het account bent.
Het is niet mogelijk om deze vragen via klacht.nl te beantwoorden. Dat komt doordat we zullen vragen naar bepaalde gegevens waarin jij kunt bevestigen dat jij de eigenaar bent. Deze gegevens zullen via klacht.nl online staan.

We verwijzen je graag door naar help.habbo.nl. Je zult een nieuw account moeten maken om op de hoogte te blijven en om met ons te kunnen communiceren.

Succes!

Met vriendelijke groet,
Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door mhe-denhaag-070