Klacht: Geblokkeerd ‘clublid’

op 01 oktober 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Ik ben sinds een paar dagen geblokkeerd op Nespresso. Het heeft mij 3 dagen gekost om er uberhaupt achter te komen waarom ik niet meer kon inloggen als clublid, telkens mijn wachtwoord opnieuw ingesteld etc. Uiteindelijk erachter gekomen dat ik geblokkeerd was. Daarna heeft het me nog 2 dagen geduurd om uit te zoeken waarom. Ben dus al 5(!) dagen bezig. Ik had een openstaande factuur waarvan er 4(!) dagen geleden een voorzichtige betalingsherinnering BIJ DE BUREN is afgeleverd onder het mom van ‘misschien’ is het je ontgaan?
Dat klopt.

Wij zijn een tweepersoons huishouden en beide koffie verslaafden bestel steeds in grote getale bij de Nespresso. Jaaromzet pakweg 1000 euro. Ik ben altijd een nette betalende klant geweest. Maar om ineens zonder enige waarschuwing/melding vooraf te worden geblokkeerd als clublid? Sorry maar waarom zou ik dan nog bij zo’n ‘club’ willen horen? Dit zijn bijna klinklare schoolplein taferen.

Inmiddels ben ik sterk aan het overwegen om over te stappen naar ouderwetse potkoffie aangezien de klantvriendelijkheid, tevens klantgerichtheid hier heeeel ver te zoeken is.

Ik ben tevreden als er vanuit Nespresso gecommuniceerd word. 'Joh, u heeft een openstaande rekening. Vergeet u die niet?' We zijn tenslotte allemaal maar mens. Daarnaast zou ik zsm bevestiging willen ontvangen dat mijn betaling inmiddels is ontvangen (want dat hoor je ook nooit) en dat tevens mijn club account weer is geactiveerd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mvdh89