Klacht: geblokkeerd

op 03 oktober 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Goedemiddag,

Ik heb een klacht over bonprix. In februari heb ik kleding besteld voor ca € 120,-. Als het totaalbedrag onder de 125 euro bleef, kon je dit betalen na aflevering. Ik kreeg toen bericht dat ik niets geleverd kreeg zonder vooruitbetaling, omdat ze me nagetrokken hadden. Ik heb nergens schulden en ook nooit gehad en was daar dus wel boos over. Heb verder niets meer gedaan. Nu wilde ik toch wel wat bestellen en dacht, dan betaal ik maar vooruit. Echter kan ik nu niets bestellen, omdat ik geblokkeerd ben. Vandaag heb ik gebeld en werd me verteld dat dit waarschijnlijk komt, doordat ik aan de rand van een industrieterrein woon. Ik vind dit echt heel raar, maar ze kunnen de blokkade niet opheffen en kunnen niets voor me doen.
Kunnen jullie me helpen?

Vast bedankt.

Ik ben tevreden als ik gewoon een bestelling kan doen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:16 geantwoord

Beste mevrouw Bos, bedankt voor uw interesse in bonprix. U geeft aan aan de rand van een bedrijventerrein te wonen. Voor bedrijven, campings en hotels wordt er door onze financiële afdeling een controle gedaan. Omdat het hier uw eigen woning betreft, hebben wij uw dossier vrijgegeven. Vanaf vandaag kunt u weer bestellingen plaatsen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door alie-jaap@hetnet.nl