Klacht: gebeld door Zakelijk Voordeel met foute informatie

op 06 juli 2017 over Zakelijk Voordeel in de categorie Energieleveranciers

ook ik ben gebeld op 4 juli 2017 met het verhaal dat ze hadden doorgekregen van mijn huidige leverancier dat mijn contract zou aflopen.
Alleen de naam van die leverancier wisten ze dan weer niet…. Beetje vreemd. Heb nu een particuliere aansluiting en ik zou met een zakelijke aansluiting veel gunstiger uitzijn.
Ik heb ze aangehoord en heb gezegd dat ik erover na zou denken.
Ze hebben me nog wel een mail gestuurd met de algemene voorwaarden van Innovatie en het tarievenblad voor 3 jaar.
Zouden 7 juli terugbellen voor mijn reactie.
Heb vandaag 6 juli de mail beantwoord dat ik geen interesse heb om over te stappen en dat verder contact geen nut heeft.
Ben benieuwd of ze zich hier aan houden.
Op internet aan het zoeken geweest en kwam veel nadelen tegen over het overstappen naar zakelijk tarief. Daar heb ik ze aan de telefoon niet over gehoord….. alleen maar de hele grote financiële voordelen.
Hoop dat de mail ten harte wordt genomen en dat ik niet meer lastig gevallen wordt door Zakelijk Voordeel.
Als ik wens over te stappen ga ik wel zoeken op internet.

niet meer lastig gevallen te worden door Zakelijk Voordeel.
En dat er geen leugens verteld worden, maar de waarheid met ook de nadelen van het overstappen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zakelijk Voordeel over deze klacht.

Bericht van Zakelijk Voordeel

1 maand geleden - Geachte avi67789, Hartelijk dank voor uw email. Wat vervelend om te horen dat u het gevoel heeft gehad misleid te zijn geweest. Uiteraard is dit nooit onze bedoeling geweest. Graag zouden wij met u contact willen opnemen om hetgeen met u te bespreken. Op welk telefoonnummer/emailadres kunnen wij u het beste bereiken? Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Zakelijk Voordeel

Alle klachten die gemeld zijn door avi67789