Klacht: Gebed zonder end

Silac op 26 april 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 januari heb ik een wireless charger gekocht, het enige wat de verkoper heeft gezegd, dit apparaat past bij uw telefoon. Nadat ik de oplader ingebruik had genomen bleek, dat het apparaat met mijn telefoon niet of nauwelijks verbinding maakte, dit bevreemde me en ik ben per direct ( binnen 24 uur ) naar de Samsung winkel op Hoog Catharijne teruggegaan.
Ik heb twee uur lang in de winkel gestaan, zonder resultaat. De medewerkers willen het probleem met het niet werkende apparaatje niet oplossen. Volgens hen ligt het niet werkende apparaatje aan mijn woning en de opmerking waarom koopt u het apparaat in Utrecht terwijl u in Amsterdam woont? Is geen uitzondering.
Tot op heden zit ik met een apparaatje in huis waar ik niets aan heb.

De klantenservice beweert, dat de klant te allen tijde ingebreken is gebleven.
Indien zij het nodig achten, beweren ze onwaarheden tegen de klant en dit voor een bedrag van € 44.98

Gewenste Oplossing:

De oplossing
Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silac