Klacht: Gebanned worden van Sony PS online netwerk

op 08 augustus 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon z’n PS4 is voor altijd van het online netwerk van Sony gebanned.
Ze geven aan dat hij gebruikt maakte van andermans accounts.
Terwijl het de accounts van 2 van zijn vrienden zijn, die zelf op zijn PS4 hebben ingelogd.
Mijn zoon heeft het wachtwoord niet eens en dit is iets wat blijkbaar niet van Sony mag. Nu moet hij dus een nieuwe PS4 kopen om weer online te kunnen spelen, inclusief de online gekochte games, want die ben je ook kwijt.
Sony geeft verder totaal geen info, enkel de reden van blokkade.
Hier is ook niet tegen in te gaan.
Voor mij is dit zeer klant en gebruikersonvriendelijk.
En wanneer ik hierop google, komt dit heel vaak voor.
Het is Sony blijkbaar te doen om de verkopen van de Playstations op te krikken.

Gewenste Oplossing:

Zodra de ban word opgeheven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robtielman