Klacht: Geautomatiseerde incasso van 72 euro

op 25 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Het is zomaar van mijn rekening afgehaald. Ik weet niet wat het is. Maar ik zie op Google dat het met meerdere personen het zelfde is. Ik wil met geld terug ontvangen!

Ik ben tevreden als ik de precies 72 euro weer terug heb ontvangen op mij'n rekening

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 26 september 2016 om 12:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. U kunt dit sturen naar support@adyen.com

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Egidiopereira