Klacht: Gear VR plus tegoed

op 19 september 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bij mijn nieuwe mobiel kreeg ik een gear vr en een tegoed van €50.- zelf kreeg ik de actie code niet aan de praat op de app dus ging ik naar de Vodafone winkel in de hoop dat ze mij verder konden helpen. De jongen vertelde mij dat er een fout zat in het systeem. Toen contact opgenomen met samsung of zij mij verder konden helpen de code te activeren. Zelf snapte ze er naar mijn idee ook niet veel van en na een x aantal berichten achter elkaar kwam ik er een aantal uur te laat achter waar het mis ging. Code verlopen kreeg ik toen en het antwoord dat ze helaas niks voor mij konden beteken. Nee dat was inmiddels wel duidelijk!

Wanneer ik als nog een tegoed krijg. Krijg nu een bril waar ik dan " niks mee kan " aangezien ik dit zelf nooit zou kopen. Het is jammer dat het personeel er zelf ook weinig van snapt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kers86