Klacht: Gear virtuel reality bril

op 06 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jarenlang vaste klant van Vodafone en hebb altijd alles van Samsung.

Vorige maand nam ik een nieuw abonnement bij Vodafone en ik koos voor de s7 edge. Ik ging er van uit dat ik de bril zou krijgen maar Vodafone zei; Nee mevrouw. U kreeg deze alleen op de dag dat de Samsung s7 uitkwam ( net te laat ) tot mijn grote verbazing liep ik vandaag de Vodafone winkel binnen en zag nu dat er weer brillen worden weggegeven bij aanschaf van een nieuwe telefoon! Vodafone zegt dat ik een klacht bij Samsung moet neer leggen en Samsung zegt een klacht bij Vodafone neer te leggen. Het gaat mij er om dat ik al jaren lid ben bij alle 2 en ik vindt dat ik recht heb op een bril en men heeft mij niets verteld over deze aanbieding of wat dan ook ! Ik hoop dat u mij kan helpen

Gewenste Oplossing:

Als ik toch een bril krijg. Beide partijen begrijpen mijn klacht wel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kate Lammerts