Klacht: geannuleerde vlucht op 13 augustus 2015

op 06 september 2015 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Op donderdag 13 augustus 2015 kreeg ik om 13.36 uur Engelse tijd een sms in het Engels waarin vermeld stond dat mijn vlucht van 17.05 geannuleerd was en er werd alleen verwezen naar hun website.
Ik ben z.s.m. naar Gatwick Airport gegaan voor meer duidelijkheid, maar kreeg daar pas een terugvlucht op zaterdag 15 augustus 2015 om 8.00 uur.
Ik heb van Easyjet na veel pijn en moeite overnachtingen in het Hilton aldaar gekregen met de nodige extra kosten maar die worden door de reisverzekering vergoed. Echter, dat alleen Easyjets vluchten rond dat tijdstip geannuleerd werden met de reden “het weer” is natuurlijk niet reëel. Het vliegruim werd niet gesloten vanwege het weer.

ik ben pas tevreden als ik een passende schadevergoeding van 250 euro ontvang i.v.m. vertraging van meer dan 4 uur(Europese verordening) en daarnaast arbeidsderving en eigenlijk ook vakantiederving van 2 dagen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan16