Klacht: Geannuleerde vlucht

op 09 juli 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is mijn vlucht van Newcastle naar AMS 30 minuten voor aankomst airport geannuleerd. KLM heeft me omgeboekt op vlucht 5 uur later. Mis daardoor mijn afspraken vanavond. Verder wordt er op de airport geen faciliteit geleverd om het wachten enigszins te vergemakkelijken. Veel I am sorries maar verder nul actie. Ook het indienen van een klacht bij KLM blijkt onmogelijk. De zoveelste maal dat zelfs zakelijk vliegen met KLM steeds onaantrekkelijker wordt.

Gewenste Oplossing:

Schade vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door simonanink