Klacht: Geannuleerde bestelling terugstorting geld

op 10 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Inmiddels 3,5 week geleden een bestelling geplaatst online bij H&M, eenmaal naar de status gekeken blijkt dat de bestelling geannuleerd was. Na telefonisch contact met de meest onbekwame klantenservice ooit, begrepen dat het maximaal 2 a 3 dagen zou duren voordat ik het geldbedrag teruggestort zou krijgen. Na 4 dagen weer niets ontvangen te hebben, weer contact opgenomen en krijg ik te horen dat het te maken had met een “storing” waardoor de betaling niet verwerkt zou zijn. Het zou maximaal een week duren voordat het opgelost zou worden, weer een week verder en ja hoor, weer mogen bellen.

Na een email gestuurd te hebben met een printscreen van mijn betaling, een week later en nog niet eens een reactie ontvangen dat ze ermee bezig zijn! Helemaal niks!

Het is te belachelijk voor woorden hoe dit allemaal loopt bij H&M. Voor mij was dat ook meteen de laatste bestelling ooit. Ook een aanleiding om een melding hiervan te maken bij het ACM.

Geld teruggestort krijgen!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slechtstebedrijfooit