Klacht: geannuleerd contract maar toch de lijn overgenomen

op 01 december 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik had besloten om over te stappen naar Tele2 omdat ik goedkoper uit wilde zijn iedere maand, Ik ben super tevreden over KPN alles in 1 maar het is duur € 61,50 per maand en mijn snelheid is maar 10 tot 12mb max.
Nadat ik veel slechte dingen over tele2 te hebben gehoord heb ik mijn aanmelding geanneleerd, ik heb nog gebeld en gevraagd of dat allemaal goed ging, ja alles is goed u abonnement gaat niet door. Toen kreeg ik mails met de ingangsdatum, toch maar weer gebeld, foutje van ons (tele2) ook dat het installatie pakket onderweg was, was een fout, maar het installatiepakket is gewoon bezorgd bij mijn buren ik heb gelijk de volgende dag naar de return service retour gestuurd heel vervelend allemaal en was heel blij dat ik mijn abonnement had geannuleerd.
Op 14 november in de ochtend werkte niks meer in mijn huis, tele2 had de lijn overgenomen, kpn heeft een monteur gestuurd maar die kon niks doen.Ik heb een noodpakket gekregen van KPN daar zit mobile internet en digitenne in alleen digitenne was met scart en dan kan niet op mijn tv weer gebeld ik zou een insteekkaart krijgen en ja hoor die kreeg ik maar alleen de insteekkaart en geen voeding erbij, weer bellen de voeding had ik de week erna wat een ellende allemaal, het i nu 1 dec en ik heb nog steeds geen tv en geen internet belachelijk gewoon en tele2 die blijft maar mails sturen dat ze 308.33 gaan incasseren van mijn rek, en als ik bel dan geven ze de fout toe alleen heb ik er helemaal niks aan.
Ook heb ik al 2 dozen gehad om het installatiepakket terug te sturen wat allang terug is, hoe erg kun je als bedrijf langs elkaar heen werken en als klant ben je gewoon de pinuet.

mvgr. Romy Hardon.

als ze mijn onkosten terug betalen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door romyhardon