Klacht: Geadverteerd eten voor 2 personen maar bleek dat wij 1 voucher per persoon af moesten geven

op 25 november 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Mijn man en ik hebben voor ons 10 jaar trouwdag een voucher gekocht bij Social Deal. Hiervoor stond geadverteerd om te kiezen 2,4,6,8 etc. personen. Ik klikte op 2 pers. waarvoor ik een voucher ontving na betaling t.w.v. 11.25 voor een 3 gangen menu in De Soete Suikerpot, Ade 23, Pijancker. Tot ons grote verbazing toen wij aankwamen ons gezegd werd dat wij 1 voucher per persoon moesten overhandigen. Helaas had ik dit niet en stond vol verwondering dat meisje aan te kijken en toen elkaar????? ik kon wel aantonen op mijn mobile dat de voucher voor 2 personen was aangegeven.

Om te voorkomen dat wij op ons trouwdag niet de afwas hoefden te doen! Hebben wij voor 1 persoon. 23.00 euro naast onze drankjes betaald.
Jammer dat ik de eerste 45 minuten tijdens ons diner in mijn mobile gezocht had voor bedrag en voucher die dacht nog te hebben. Ook op SD site gekeken om aan te kunnen tonen dat ik voor 2 personen heb betaald. Leoni van de Soete Suikerbol vertelde ons dat er 2 verschillende vouchers moesten zijn met 2 verschillende barcodes. Dit was heel vreemd voor ons.

Ik wil graag doorgeven dat ik regelmatig van Groupon vouchers koop en als op hun aanbiedingen staat dat het voor 2 personen is, betaal ik en ontvang ik 1 voucher voor 2 personen. Dit is onze eerste ervaring met Social Deal en heel jammer dat het zo gelopen heeft.

Wij zouden dit nog eens over willen doen zonder romslomp van 2 vouchers uit te moeten printen en rustig van onze avond willen genieten. Een nieuwe voucher zouden wij heel fijn vinden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Social Deal

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Social Deal nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 29 november 2016 om 13:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Raeleen