Klacht: Geachte mevrouw, mijnheer,

op 28 maart 2013 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Mijn dochter heeft deze week een vestje gekocht bij uw filiaal H&M in Utrecht. Zij wilde het gisteren aandoen en haalt het kaartje eraf. Bij het aanhebben ziet zij dat het helaas toch niet is wat ze wil en doet het vestje meteen met de bon en het kaartje in het tasje terug om het vandaag terug te brengen naar H&M.
Bij de kassa wil zij haar verhaal eerlijk doen waarom het kaartje eraf is,maar krijgt terwijl ze nog niet is uitgepraat een sneer van de cassiere dat ze LIEGT, waarop de cassiere een kras door de bon geeft en zegt dat het niet teruggebracht mag worden. Dit is afschuwelijk en dan te weten dat wij eerlijke mensen zijn. Mijn dochter is helemaal ondersteboven thuisgekomen. Nu wil ik graag van u weten wat hieraan te doen is. Het is een eerlijke zaak van mijn dochter en zij mag absoluut niet als oneerlijk bejegend worden. Zij koopt heel haar garderobe bij uw zaak en dit is afschuwelijk voor haar.
Wilt u zo vriendelijk zijn u hierover te buigen, opdat mijn dochter het vestje toch kan terug inleveren. Dank voor uw aandacht en graag hoor ik van u terug.
Groet,
WH Verwaaijen

Graag het vestje inleveren en daarbij graag een excuses van de cassiere.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 02 september 2013 om 16:05 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij een e-mail gestuurd naar de klant en doorgegeven dat winkelklachten direct opgelost worden via onze eigen klantenservice. Wij vinden het heel jammer om te horen dat het winkelpersoneel onvriendelijk is geweest in Utrecht. De feedback kunnen wij direct doorgeven als winkelklachten bij ons binnenkomen.

Ter compensatie hebben wij een cadeaubon opgestuurd die de dochter eventueel kan gebruiken voor een aankoop voor de Shop Online.

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail [email protected]

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiepie