Klacht: Gasverbruik

op 26 mei 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 26 mei 2020 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste a van der wiel, op deze website lezen wij je klacht. Een gaslek is zeer onwaarschijnlijk. Echter is het zo dat wij geen eigenaar zijn van de meter en de installatie. De twee voornaamste gasverbruikers in de meeste huishoudens, zijn het gasfornuis en de cv-ketel, die zorgt voor de verwarming en warm water. Alhoewel er ook geen warm water gebruikt wordt, hebben cv-ketels normaal gesproken wel een boiler waarin een hoeveelheid water constant wordt voorverwarmd.

Mocht je twijfelen aan de meter dan kun je het beste contact opnemen met je netbeheerder.

Groet, Joeri

Alle klachten die gemeld zijn door a van der wiel