Klacht: garantievoorwaarden

op 13 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn Samsung galaxy s6 ter reparatie aangeboden aan samsung, omdat het opladen ongeveer 6 uur lang duurde en bij het aansluiten van mijn toestel aan de laptop ik een foutmelding kreeg. Omdat ik een klein barst op mijn scherm had is volgens Samsung de totale garantie vervallen. Dit terwijl ik van te voren heb gebeld met ze en heb aan gegeven dat er ook een barst was op mijn scherm.

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat mijn scherm niet onder garantie valt, maar ik wil dat het probleem van het opladen wordt verholpen onder garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HB026