Klacht: Garantie-leveringen

op 25 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee jaar was de handdouche van HansGrohe stuk. De keuzeknop is lam en niet te herstellen. Bovendien is de kunststof deuronderrand gescheurd en stukken afgebroken, waardoor de badkamer onnodig onderstroomd.
Na meerdere telefoontjes en winkelbezoekjes is nu, na 14 dagen, de handdouche thuisbezorgt. De deuronderrand is ook nu nog niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik zal pas tevreden zijn als ook de onderrand is gemonteerd. Hier is het wachten op !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 26 juli 2016 om 07:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Spijtig om te horen dat de leveringen niet geheel vlekkeloos zijn verlopen. Ik heb navraag gedaan en het blijkt dat de lekstrips, voor onder de douchedeur, in ons filiaal te Breda zijn geleverd..
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Haty.