Klacht: Garantie-leveringen

op 25 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Na twee jaar was de handdouche van HansGrohe stuk. De keuzeknop is lam en niet te herstellen. Bovendien is de kunststof deuronderrand gescheurd en stukken afgebroken, waardoor de badkamer onnodig onderstroomd.
Na meerdere telefoontjes en winkelbezoekjes is nu, na 14 dagen, de handdouche thuisbezorgt. De deuronderrand is ook nu nog niet bezorgd.

Ik zal pas tevreden zijn als ook de onderrand is gemonteerd. Hier is het wachten op !!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 26 juli 2016 om 07:22 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Spijtig om te horen dat de leveringen niet geheel vlekkeloos zijn verlopen. Ik heb navraag gedaan en het blijkt dat de lekstrips, voor onder de douchedeur, in ons filiaal te Breda zijn geleverd..
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Haty.