Klacht: Garantie

op 28 juni 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb mijn klacht ingediend op de manier zoals zij dat vragen, het formulier voor winkel en bedrijf.
Dit heb ik gestuurd:

Er is door mijn zoon in uw winkel in Utrecht een dure tas (50,00 euro’s) voor school gekocht. Hij werd al vrij snel slecht.
Ik zei al je had een eastpack moeten kopen levenslange garantie.Uiteindelijk is hij echt kapot en mijn zoon gaat naar de winkel om van de garantie gebruik te maken. Deze is net maar 10 dagen (na de 6 maanden) verstreken en zelfs een tegemoet koming in de reparatie zit er niet in. Voor en internationale winkel als Zara vind ik dit echt schandalig. We kopen er zo vaak iets, en heb je 1 keer iets krijg je dit.
Ik heb gisteren een mail gestuurd waarop ik als reactie krijg : Omdat dit geen specifiek Zara.com onderwerp is, dient u contact op te nemen met het telefoonnummer (NL) 020 530 5660 of door middel van het contactformulier op de Zara website (winkels en bedrijf). en ook nog:In geval van verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of op het telefoonnummer 0800 811 48. Ik bel dit nummer en krijg weer te horen dat ik 020-5305660 moet bellen. Dat doe ik en daar wordt gewoon niet opgenomen. Wat is dit voor een bedrijf! Het is geen Zara product dus m.a.w. ik koop aardappels bij Albert Heijn, ze zijn niet goed, ga dan maar naar de boer. Daar lijkt het op. Kortom ik vind echt dat jullie in ieder geval de reparatie kosten kunnen vergoeden of anders, zelfs een nieuwe tas geven. Dit is geen professionele manier van met klanten omgaan. Tevens wordt je behandeld door iemand die geen woord Nederlands spreekt, niet dat dat voor mijn zoon een probleem is maar voor anderen vast wel. Ik wacht uw reactie af.
Hierop kreeg ik weer een standaard reactie van stuur een formulier in.

Ik was woest, heb gebeld en uiteindelijk een uiterst vriendelijke dame aan de telefoon gekregen. Zij kon mijn mail zo terugvinden en zou deze doorsturen en er voor zorgen dat ik op heel korte termijn een reactie zou krijgen. Nou tot op heden 1 week later heb ik nog geen reactie gehad.

Ik heb ze vandaag proberen te bellen en er wordt weer gewoon niet opgenomen, eerst gaat hij over en dan gewoon in gesprek, al de hele dag!!
Kortom ik ben echt woest!!! Ik ga nooit meer iets bij deze winkel aanschaffen.

Reparatie vergoed, of nieuwe tas en excuses.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door valeri