Klacht: Tom en jerry gamecraze

Chiaracc op 26 oktober 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Gamecraze has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 26 oktober 2021
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Castro, In antwoord op uw mail het volgende; We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt,...

Bedrijf Gamecraze
Categorie SMS Diensten
Status Opgelost
Datum 26 oktober 2021

Een klant ontdekte dat er gedurende 12 weken €5 per week werd afgeschreven voor een dienst die niet was aangeschaft. Deze kosten kwamen als een verrassing, aangezien de facturen plotseling €20 hoger waren dan gebruikelijk. De klant speelt geen spellen zoals de Tom en Jerry-game van Gamecraze en heeft nooit toestemming gegeven voor deze betalingen.

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing zag ik plots dat ik al 12 weken €5 per week betaal aan een dienst die ik nooit heb aangeschaft. Hier kwam ik alleen maar achter doordat mijn facturen ineens €20 hoger waren dan normaal. Ik speel geen spelletjes zoals tom en jerry gamecraze en zou dit ook nooit aanschaffen of toestemming voor geven om wekelijks €5 af te betalen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik mijn volledig bedrag terugbetaald willen krijgen, aangezien ik nooit toestemming heb gegeven om dit wekelijks te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 26 oktober 2021 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Castro,

In antwoord op uw mail het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 60,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected].

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM