Klacht: Abonnement zonder dat ik het wist

Eva vd Bos op 12 oktober 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zag dat ik al per juni 5€ per week betaal via mn tmobile. Ik heb me nooit opgegeven voor deze service en wil mijn geld terug. Geen idee hoe ik hieraan ben gekomen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 12 oktober 2021 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw vd Bos,

In antwoord op uw mail het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 120,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected].

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Eva vd Bos