Klacht: galaxy S7

op 02 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

er wordt gezegd ik moet ervoor tekenen en zelf ophalen. wordt zondermeer bij buren afgegeven, als je belt mag partner het bij post halen. ik heb geen partner. ben gehandicapt, gebroken nek oa. daardoor schrijf ik ook slecht,sorry.
ik maak pakje open. buitenste is verzegeld,binnen in het doosje waar de mobiel in zit,is het zegel losgemaakt en min of meer terug geplakt.
voor deze buurvrouw durf ik mijn hand in het vuur te leggen, bovendien is aan de buitenkant niet te zien wat het is en dat zegel was ook niet verbroken. bovendien neemt zij(niet bij mobiele telefoons) maar vaak iets voor mij aan.
de samsung S7 had geen beschermende folie, hetgeen ik bij alle mobiele telefoons van samsung tot nu toe heb gehad, dat waren 3 mobieltjes en een galaxy pro tab sm 9000 tablet. allemaal met folie beschermd. op dit nieuwe mobiel zitten kleine putjes en een krasje, dat heb ik na 4 jaar nog niet op mijn S4, die erg veel gebruikt wordt.vnl facebook, mijn communicatie met de buitenwereld,
bovendien was ik overgehaald een prijzige achterkant erbij te kopen, die zat er niet ik(zijn op internet goedkoper).
als oplossing werd mij gegeven ZELF de telefoon inte leveren bij een Vodafone winkel. dat kost mij heen en terug een taxi. ik heb geen vervoer, aanvullend vervoer van connexion is nog te pijnlijk, ik ben dan dagen totaal inmobiel dus ook geen therapie. en daarna wordt het opgestuurd en een oplossing gezocht, en dan kan ik hem weer komen halen, weer 2x taxikosten. mijn voorstel het op te halen mag nooit , in geen enkel geval. ik heb het allemaal vriendelijk op proberen te lossen. mischien is die per ongelijk een Retail mobiel( ik ben niet zeker van de naam. bovendien heb ik verschillende mailtjes gehad met extraas die ik bij deze mobiel zou krijgen, ik dacht dat verifieer ik ook, dat klopt ook van geen kanten. ik ben vaste Vodafone klant en vaste samsung klant. ik heb mensen zelfs daartoe over gehaalt. en nu ervaar ik alleen ellende. vooral nu ik lichamelijk niets kan, en er dus niet achteraan kan gaan.
ik wacht af of er hulp geboden wordt anders , ookal weet ik dat het niet helpt ga ik klagen bij de consumentenbond, daar ben ik lid van. radar kassa en trust. want iemant die heel veel pijn heeft en overal heel lang over doet, meer dan 6 uur bezig te laten zijn, vnl aan de telefoon en nu een uur met dit schrijven is geen service voor een mobieltje van ongeveer 700 euro en een abonnement. ik neem aan dat als dit uw partner, dochter of moeder zou gebeuren ,u het ook niet zomaar voorbij laat gaan.
in afwachting van een reactie verblijf ik met vriendelijke groeten,
marie-Louise ter avest.

ps nogmaals mijn verontschuldiging, het typen gaat echt niet beter, ook fouten door de hoge pijnmedicatie.

ps het gaat om een verlenging waardoor het contract nog niet is ingegaan

binnen korte tijd de mobiel wordt opgehaald en vervangen door een onbeschadigde. de achterkant ontvangen die ik nog moet gaan betalen en er niet in zit. liefst folie zodat de mobiel zeker onbeschadigd is.en zegels die niet vebroken zijn. en dit op tijd zodat ik toch nog gebruik kan maken van de samsung akties. en de Vodafone aktie die mij is beloofd via mail.
als dat niet mogelijk is verwacht ik een oplossing van vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marielouise1958