Klacht: Galaxy S7 Edge gecrediteerd

op 09 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Galaxy S7 Edge op 13-september afgegeven bij de winkel waar ik deze had gekocht omdat de telefoon werkelijk niks meer deed. Op 15-september was bekend dat mijn telefoon niet meer gemaakt kon worden en deze gecrediteerd is. In de winkel is gezegd dat ik MAX 1.5 / 2 weken mijn telefoon kwijt zou zijn. Inmiddels ben ik aankomende week 4 weken mijn telefoon kwijt. Samsung zegt dit, vodafone (de winkel waar ik de telefoon heb gekocht) zegt dat.. Samsung zegt dat ze op 3-oktober een specifiek bedrag hebben overgemaakt naar vodafone, zodat de winkel met een passende oplossing kon komen. In een bericht zei een medewerker van samsung dat het MAX 3 dagen zou duren voordat het bedrag bij vodafone aan kon komen i.v.m. de verschillende banken. Vodafone zei 7-Oktober dat ze nog steeds niks van samsung hebben ontvangen.
Tevens had ik van samsung een billing doc. nummer. gekregen, alleen kan ik daar niks mee volgens vodafone.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn nieuwe telefoon + een vergoeding heb gekregen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen1308