Klacht: Galaxy S7 Edge gecrediteerd

op 09 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Galaxy S7 Edge op 13-september afgegeven bij de winkel waar ik deze had gekocht omdat de telefoon werkelijk niks meer deed. Op 15-september was bekend dat mijn telefoon niet meer gemaakt kon worden en deze gecrediteerd is. In de winkel is gezegd dat ik MAX 1.5 / 2 weken mijn telefoon kwijt zou zijn. Inmiddels ben ik aankomende week 4 weken mijn telefoon kwijt. Samsung zegt dit, vodafone (de winkel waar ik de telefoon heb gekocht) zegt dat.. Samsung zegt dat ze op 3-oktober een specifiek bedrag hebben overgemaakt naar vodafone, zodat de winkel met een passende oplossing kon komen. In een bericht zei een medewerker van samsung dat het MAX 3 dagen zou duren voordat het bedrag bij vodafone aan kon komen i.v.m. de verschillende banken. Vodafone zei 7-Oktober dat ze nog steeds niks van samsung hebben ontvangen.
Tevens had ik van samsung een billing doc. nummer. gekregen, alleen kan ik daar niks mee volgens vodafone.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn nieuwe telefoon + een vergoeding heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen1308