Klacht: galaxy s10

op 03 juni 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik heb een galaxy s10 keramish gekocht en valt door toe doen vsn mijn neefje van tafel hij is meteen stuk naar 1 keer vallen kosten maken 259 euro ik heb telefoon 3uurtjes of zo .
samsung zegt ja het blijft glas ja ik zeg het is keramish jullie adverteren dat het keihard is en meer kan hebben .hun zeggen valt niet onder garantie .daarna hoor ik van een medewerker dat ik ter promotie met korting had kunnen laten maken is ook niet verteld .had me ook zon 30 euro gescheeld .dus nu kost mij de telefoon al 900 euro plus maken 259 euro plus hoesje 25 euro die niks hielp en nu een hoesje van 70 euro hopeljjk die hem beter gast beschermen bijna 1300 euro pfff

dat ze mij een gedeelte gaan compenseren in de kosten .er zijn mensen die kopen voor 1300 euro een auto .kom op man ben echt zwaar teleur gesteld in hun .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht berntssen46

4 maanden geleden - ze doen er niets aan het geweldige samsung neemt de klacht op klacht.nl niet in behandeling

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door berntssen46