Klacht: galaxy s& Edge

op 26 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Samsung heeft de slechtste klantenservice ooit als het om de garantie gaat. Ik ben klaar met Samsung. Ik stuurde miijn Samsung galaxy s7 edge op omdat de batterij was opgezwollen. volgens hun garantie voorwaarden zou dat onder de garantie vallen. maar ik kreeg een bericht van met een prijsopgaaf van 200 Euro om de batterij te vervangen of ik moest 60 euro betalen om mijn telefoon terug te krijgen. Ik belde ze op eerst zeiden ze dat het de IMEI nummer miste ze hadden een foto gestuurd met IMEI nummer op. De reden dat het geen IMEI sticker heeft is dat de IMEI nummer op de achterzijde van de telefoon genoteerd staat. Ik belde ze op en ze hadden een dossier aangemaakt. Een week later kreeg ik weer bericht met dezelfde prijsopgaaf. maar nu was de reden dat het niet onder de garantie viel, dat er een reparatie was uitgevoerd door een derde.
In beide gevallen zou dit onder de garantie moeten vallen.
Inmiddels heb ik mijn telefoon ongeprepareerd terug gekregen.

Als Samsung mijn reparatie kosten van 200 euro betaalt.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amad