Klacht: Gaatje in trui

op 24 april 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een trui gekocht afgelopen maand en na een keer v op 30 graden wassen programma delicaat zit er nu een aardig gaatje in!

Zou graag een nieuwe ontvangen.
Dit mag toch niet gebeuren niet Na een Keer wassen.

Mvg Ans vd Berg

Als ik dezelfde trui nieuw ontvang of een tegoed.

Mvg Ans vd Berg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Bonprix

1 jaar geleden - U meldt mij dat u een bestelling heeft ontvangen waarbij een artikel stuk is na het wassen. Hierbij bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak. Kunt u mij het het bestelnummer en ordernummer van het betreffende artikel doorgeven? Ik zoek dan naar een gepaste oplossing voor u. Het team bonprix.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 19 januari 2017 om 11:28 geantwoord

Er werd naar het artikelnummer gevraagd maar er werd geen antwoord meer ontvangen. Bonprix heeft deze klacht afgesloten. De klant kan ons steeds opnieuw contacteren voor verdere informatie op sociale.netwerken@service-bonprix.nl of via de service pagina op onze website www.bonprix.nl. Deze klacht is nu voor bonprix afgesloten. Het team - bonprix.

Heeft op 28 januari 2017 om 15:28 geantwoord

nee daar ga ik niet akkoord mee!
ik had geen artikel nummer meer en kon dat ook niet op de site van Bon Prix vinden. Ik ben een goede vaste klant en eis een nieuwe trui als coulance..
daarnaast heb ik van jullie ruim een jaar na data een bericht vd klacht!!
Echt schandalig!
MVG Ans vd berg