Klacht: Ga nooit in zee met het criminele VGZ het kan je honderden euros besparen!

op 20 augustus 2016 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

De duurste zorg verzekeraar VGZ is niet te vertrouwen !

Ik heb 7 maal de 1.50 acceptgiro kosten niet betaald omdat ik eerst 1.50 euro moet talen om vervolgens de premie te mogen betalen.
Ik betaal toch ook geen 1.50 euro voor de kassabon bij Albert Hein en bij de Jumbo!
Mijn ingediende bezwaarschriften over 1.50 euro zijn niet in behandeling genomen door VGZ
Het is wat ik noem het criminele VGZ gelukt en veel machtsvertoon en met een wat ik noem criminele over lijken gaande deurwaarder en mede dankzij het Nederlands falend rechtssysteem mij voor de tweede maal de zorg premiepremies en de betwiste acceptgiro kosten te laten betalen!
VGZ heeft het lak aan je per post NL verstuurde bezwaarschriften vanwege een eigen bijdrage !!
De eigen bijdrage word niet behandeld maar meteen door gestuurd naar de deurwaarder !!
Het leugenachtig VGZ weet in alle toonaarde te melden bij de rechtbank van geen bezwaarschrift te weten en of deze via Post.NL niet heeft ontvangen.
Je moet wel lef hebben VGZ daar de Post.NL word volgens eerdere gewezen vonnis van de zelfde rechtbank Post.NL aan haar toe vertrouwde post voor 99.9% bezorgd aan de geadresseerde.
Maar zoals de wind waait waait het hoedje van deze rechtbank.
Het is een gigantische puinhoop bij VGZ!!!
Ik heb het vermoedde dat VGZ op allerlei slinkse wijze o.a bij de rechtbank heeft geprobeerd of nog zal proberen om een automatische incasso van mij te af te dwingen !
Betalen via internet telebankieren is een regelrechte ramp vanwege het vermoedelijke verouderde of slecht onderhouden computer systeem en vermoedelijk ondeskundig opgeleid personeel van VGZ!
VGZ verstuurd moedwillig heel laat de acceptgiro zodat de betalingen zeker niet tijdig kan worden betaald en schakelt de deurwaarder in.

Om telefonisch tot een oplossing te komen is ook al geen optie daar de honds brutale telefoniste de verbinding verbreekt zodra je vragen gaat stellen die niet passen in het straatje van VGZ !!
NO WAY VGZ !!! het verleden heeft mij geleerd dat VGZ niet te vertrouwen is bij het verstrekken van een automatische incasso!
Dankzij het Nederlands falend rechtssysteem weet ik dat vele ouderen en bejaarden en chronische zieken al het slachtoffer zijn geworden of gaan worden van VGZ !
Ik verwacht nu zoals gebruikelijk bij VGZ een meest onzinnige ontkennende reactie van VGZ !!

Het begint er te op lijken dat de maffia zijn intrede heeft gedaan in Nederland !
Mijn goede raad is : ga nooit in zee met de duurste zorg verzekeraar VGZ !
Ik raad alle VGZ klanten aan overstappen naar een zelfs mogelijke betrouwbare zorg verzekeraar je kan er honderden euros mee besparen !!
Ik zal pas tevreden zijn als de het criminele VGZ verdwenen is uit Nederland !
Hoogtijd dat de belastingdienst en justitie voor de tweede maal een inval pleegt en een grondig onderzoek gaat doen bij VGZ !!!!
Dit geld ook voor de door VGZ ingeschakelde criminele over lijken gaande deurwaarder !!
Ik geloof wel in de wonderbaarlijke bijbelse broodvermenigvuldiging maar niet een wonderbaarlijke euro vermenigvuldiging voor/door VGZ dankzij het falend partijdige rechtssysteem in Nederland !!!!!!
Hoog tijd dat het Nederlands falend partijdige rechtssysteem flink op de schop gaat!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VGZ-Trias een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VGZ-Trias

Heeft op 22 augustus 2016 om 09:34 geantwoord

Beste,

Bedankt voor jouw uitgebreide klacht en meegezonden meningen.

Op het moment dat er een gerechtelijke uitspraak is gedaan, gaan wij niet langer inhoudelijk in op jouw klacht. Jij hebt alle mogelijkheden gehad om je zaak te verdedigen, maar de rechter heeft jou in het ongelijk gesteld. Ik kan me voorstellen dat dit niet de uitkomst is waar jij op had gehoopt. Echter blijven wij bij de uitspraak van de rechter.

Het spijt mij dat ik verder niets voor je kan betekenen.

Josje
VGZ Social Care

Heeft op 22 augustus 2016 om 16:35 geantwoord

OPGELOST ??????????????????????? laat mij niet lachen VGZ !!!!
IK had niet anders verwacht van VGZ
De voorzitter van de rechtbank moet volgens mij aan een totale verstandsverbijstering hebben geleden hebben tijdens zijn dubieuze uitspraak !!!!!!
Maar VGZ erkent met deze en met de uitspaak akkoord te gaan en bevestigd dit op klacht.nl dat ik alle premie betalingen heb voldaan.
Met liegen en bedriegen heeft fa list en bedrog VGZ een met overtreding van de wet op de meningsvrijheid en op kosten van de premie betaler een uitspraak verkregen !!
Het laffe VGZ en of de laffe deurwaarder hadden schijnbaar niet het lef om te verschijnen bij een der terechtzittingen.
Zo ga je niet om VGZ met een klant die 67 jaar vanaf zijn geboorte verzekerd is bij VGZ.
Begin eerst maar eens je computer administratie in orde brengen !!
VGZ op deze wijze werk je zelf de zorgpremie fraude in de zorg claim in de hand!! En zorg claimende frauderende Nederlanders en medelanders lezen ook mee VGZ.
Voor mij staat nog de weg open VGZ om dit deze onwettelijke onrechtmatige verkregen uitspraak te laten vernietigen .
De kous is hiermee nog niet mee af !!!!
De komende misleidende reclame campagne op de TV en media om mensen te laten overstappen word door mij met kritische ogen gevolgd.

Alle klachten die gemeld zijn door No way VGZ