Klacht: Ga niet in zee met Univé!!!!!!

Vrouw8812 op 03 februari 2021 over Unive in de categorie Verzekering

Je wordt nooit door de mensen die werken bij Univé vriendelijk, eerlijk te woord gestaan! Je krijgt niet de kans om uit te praten, er wordt niet naar je geluisterd. Ik ben vandaag bijv. voor de zoveelste keer niet correct en netjes te woord gestaan door Unive. Elke vraag die ik stel wordt een ontwijkend antwoord op gegeven. Of word je bewust verkeerd geïnformeerd en ontvangt dan vervolgens een e-mail van hun waarin totaal andere informatie in staat, er worden allerlei verwijten gemaakt en om het af te maken word er aangegeven dat ik iemand heb uitgescholden telefonisch. Ik schrok me een hoedje toen ik een e-mail ontving waarin voluit het scheldwoord beschreven stond. Het is meer dan onprofessioneel en slordig. Ik heb ook direct op deze mail gereageerd waarin ik had aangegeven dat ik nooit of de nimmer iemand heb uitgescholden. En dat ik niet van dit gedrag gediend ben! Als niemand daar ingrijpt en iedereen zo met je om kan blijven gaan heb ik besloten om vandaag al mijn verzekeringen bij deze partij op te zeggen. Ik wil geen diensten bij jullie afnemen als communiceren al moeilijk is voor jullie of beter gezegd teveel gevraagd is. Je gaat normaal en respectvol met elkaar om. Communicatie is een vak. Ik weet niet waar dit gedrag en manier van communiceren vandaan komt, maar je hebt nooit een goede reden om zo iemand te woord te staan, laat staan te beschuldigen van dingen die niet gezegd of gedaan zijn door mij! Ik heb dit nooit meegemaakt dat je zo wordt behandeld.

Is onmogelijk om mij nog tevreden te stellen. zeker ook omdat er vandaag weer het 1 en ander is gezegd en gedaan door verschillende mensen binnen jullie organisatie die echt niet door de beugel kunnen. Het allerergste is dat blijkbaar iedereen dit gedrag accepteert en tolereert en niemand de gesprekken terug luistert. Dat scheldwoord waar ik het over heb in mijn klacht is een hele ernstige ziekte waar je niet mee kan spotten en al helemaal niet voluit in je correspondentie kan zetten. Ik stelde vandaag de vraag telefonisch waarom ze dat had gedaan? Ze zegt heel duidelijk ik ga de behandeling staken??? En ik ga de verbinding verbreken!
Krijg vervolgens een mail van een medewerker waarin wordt gevraagd of ik mijn klacht per mail naar haar toe wil sturen. Dit ga ik niet doen!!! Omdat de andere collega waarmee ik in gesprek was al had aangegeven dat ze dit gaat bespreken met haar manager. Maar zij is niet haar manager. Dus er wordt wederom weer keihard gelogen en als je iets vraagt wordt er geen of ontwijkend antwoord gegeven.
Een excuses zal op zn plek zijn in deze! En er zijn meerdere mensen die mijn verhaal kunnen bevestigen. De stukken liegen er niet om! Ik ga de opzegging in orde maken. Ik ga ervan uit dat ik hier een bevestiging per post van ga ontvangen. En nog iets: vertrouwen moet van 2 kanten komen. Ik vertrouwde jullie altijd blind dat verklaart ook waarom ik meerdere diensten bij jullie afneem. Het zijn maar een paar figuren die het weer moeten verpesten!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unive

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unive nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vrouw8812