Mijn Klacht:
Geachte lezer ik krijg iedere maand mijn telefoonrekening en is dan weer schikbarend hoor ongeacht mijn abonnement jaja onbeperkt nou ik wordt gewoon bestolen bij Vodafone want heb me helemaal niet voor een abonnement opgegeven via een sms op mijn tab Samsung 3 ik krijg daar zelfs helemaal geen sms op maar iedere maand schrijven ze 16,58 af en waarvoor voor een abonnement wat helemaal niet bestaat dit is diefstal!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
als ik al het geld terug krijg wat ik ten onrechte heb betaald

