Klacht: Abonnement zonder te weten

m.j. op 25 januari 2013 over funnytv.nl in de categorie SMS Diensten

hallo ik ben zo als ik nu zie plotseling bij funny tv geabonneerd hier nooit om gevraagd zo ver als ik weet en je kan na gaan dat ik hier nooit tv op gekeken heb. graag wil ik alle onkosten terug omdat ik mijn telefoon alleen nodig heb om en voor mijn werk ik heb een andere telefoon voor privé ik zag dat ik al lid was vanaf 28-11-2012. heb met mijn provider gebeld en de jonge man heeft mij zeer goed geholpen om via een bepaalde site alles te blokkeren en te verwijderen. hoe kan dit en hoe kunnen jullie dit doen. laat staan dat het kinderen zijn of mensen die erg oud zijn dit kan toch niet. ik zelf ben ook geen held met alle nieuwe technische snufjes, maar blijkbaar spelen bedrijven als u daar op in en ook andere niet alleen u maar ook het bedrijf Quizzi Redsky doet dit dat kan niet en ik ga proberen om dit te veranderen

graag wil ik mijn geld terug heb geen bevestiging gegeven aan u of andere om mij te abonneren op deze producten.

dit zijn de twee waar ik graag mijn geld van terug wil.
Funny tv - Flycell - CM
Quizzi - Redsky
ik hoop er iets op te horen zou wel zo fijn zijn.
zijn er vragen dan kan u mij terug mailen op dit mail adres [email protected]

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over funnytv.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over funnytv.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door