Klacht: Ongevraagd dure sms

Louis Verhagen op 18 maart 2014 over Funnio in de categorie SMS Diensten

In december kreeg ik ineens een zeer hoge rekening door content SMS van Funnio. Ik ken het bedrijf niet en heb me niet aangemeld bij hun.

Samen met tele2 afgemeld via payinfo.nl op 21-12 en betaalde diesnten meteen uitgezet. De dienst stond niet vermeld trouwens. Januari weer hoge rekening. Weer met Tele2 gebeld, alles stond goed op payinfo.nl. Wordt terug gebeld door de administratie Tele2. februari, niet gebeld door tele2 wel weer hoge rekening (inmiddels €111,-) . Weer met tele2 gebeld weer payinfo.nl nagekeken. Alles staat goed. Wordt weer door administratie gebeld binnen 5 werkdagen. Uiteraard weer niet terug gebeld door de administratie. Weer met tele2 gebeld. Ik moet het zelf maar uitzoeken mett Funnio. Opde vraag hoe het kan dat ik na 21 december toch betaalde content krijg blijft het antwoord verschuldigd. En tele2 heeft geen postadres waar je een klacht kan inleveren volgens de servicedesk.

Als ik de onterecht geïnde bedragen terug krijg (€111.-)

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Funnio

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Funnio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door