Klacht: Fuel kaarten (fleetpas) al 2 maanden niet in orde

op 20 maart 2020 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste al 2 maanden zijn mijn fuelkaarte (fleetpas) niet actief. Ik uitbaat een tankstation op de bergevest 11 3300 tienen. Mijn klanten kunnen niet tanken met fleetpas omdat het niet leesbaar is op mijn terminels. Ik heb worldline daarvoor 100keer gecontacteerd maar ze doen geen … Ik weet niet hoe ik dit in orde moet brengen. Denk gewoon stoppen met wordline en overschakelen naar een andere.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als dit spoedig mogelijk in orde komt en mij iemand op de hoogte brengt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldline

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Opeth sanal