Klacht: Nooit bezorgd en nooit een bevestiging gehad

op 12 oktober 2018 over Fruitybag.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Afgelopen dinsdag dacht ik dat het voor mij beter was om eens in de 2 weken fruit te laten bezorgen. Ik vond deze pagina op Google en bestelde mijn fruit. Ik koos mijn fruit en betaalde via Ideal. ik kreeg een bevestiging dat het betaald is met een bestellingsnummer. Daar heb ik een print screen van gemaakt. Woensdag zag ik dat ik nog steeds geen bevestiging e-mail had ontvangen en ook niet op de Donderdag, de dag dat het bezorgd moest worden. Vandaag dacht ik, ik ga het even na bellen want er is waarschijnlijk iets mis gegaan. Ik Google de naam en de web pagina is gewoon verdwenen en ineens zie ik veel klachten te voorschijn komen. Nog gezocht naar een telefoonnummer om te bellen, maar helaas. Het nummer dat ik gewonden had was niet correct.

Als er een oplossing komt en ik netjes mijn geld terug ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruitybag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruitybag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marelayn