Klacht: fruitbox

op 24 juni 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik heb telefonisch contact met jullie gehad omdat ik meerdere bestellingen naar dezelfde adres wou sturen omdat me vriendin bevallen is heb ik dus een ballon en een Fruitbox besteld dus heb ik een kortingscode gekregen hoefde maar 1x verzendkosten te betalen maar
De ballon is vandaag wel bezorgd maar de Fruitbox staat sinds gisteren nog steeds op pakket aangemeld
Ik heb er nog bijgezegd allebei in 1x bezorgen
Want ik heb alleen bij de Fruitbox een kaart bij besteld omdat ik het onnodig vondt om 2x een kaart te sturen
Ze wist njet eens dat die ballon van mij kwam dus ik heb Moeten zeggen dat ik heb besteld maar omdat ik nog een bestelling heb gedaan dat daar wel die kaart bij zit
Maar nu zie ik net dat het pas maandag bezorgd gaat worden

Het zou een verassjng voor haar zijn leuke verassjng is het geworden dankzij jullie
Hartelijk bedankt !!

Ik zou pas tevreden zijn dat als jullie als exsuses bloemen erbij zullen doen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 14 oktober 2017 om 17:06 geantwoord

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet goed is verlopen.
Graag kijken we dit voor je na en kunnen we ook een passende oplossing aanbieden.
Om de bestelling op te kunnen zoeken ontvangen we graag een ordernummer van de bestelling.
Zodra we deze hebben ontvangen zullen we binnen 2 werkdagen een reactie geven.
Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door FMRE