Klacht: Frequêntie en behandeling controle zelf scan kassa

op 13 juli 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nadat ik zelf alles heb gescand, kan ik niet betalen en moet wachten op een medewerk(st)er van AH, die vervolgens mijn tas leeghaalt en alles opnieuw scant waarna ik mag betalen. Op al mijn klachten hierover krijg ik de volgende antwoorden: Het is het systeem, het is de computer, het is een steekproef, terwijl deze zo langzamerhand erg vaak bij mij komt, n.l.1 op de 2 keer, daarvoor 1 op de 3 keer, iets dat niet kan volgens de zoveelste medewerker omdat ze maar 1 op de 10 keer controleren. De ongevraagde opmerking, dat het niet aan mijn uiterlijk ligt, deed bij mij de deur dicht. Ik had daar zelf niet eens aan gedacht. Ik vind het ongepast, denigrerend en vernederend. Het gekke is, dat bij andere AH’s zoals Nachtegaalstraat en Hoog Catharijne het er heel anders aan toegaat. Ik snap, dat er geen alcohol verkocht mag worden aan 18 jarigen, maar daarvoor kan ik niet doorgaan want ik ben 72. Deze klacht geldt voor de Albert Heijn in de Twijnstraat Utrecht.

Andere frequêntie en behandeling bij de controle zelf scan kassa. Misschien de medewerk(st)ers beter begeleidenopleiden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marjavinkenburg