Klacht: Frequent te laattracties lijn 26 richting heerlen

Rikpol1997 op 14 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis iedere dag met lijn 26 richting heerlen. Ik stap dan in bij de halte Pegasuslaan in Heerlen. Ik heb de afgelopen maanden niet 1 keer meegemaakt dat de lijn op tijd komt en ben regelmatig net te laat op werk. Een lijn eerder nemen kan ook maar dan moet ik een half uur voor gesloten deur wachten.

Gewenste Oplossing:

Wijzig aub de tijden of instrueer de chauffeurs dat het gaspedaal aan de rechter kant zit. Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Rikpol1997, Wat jammer om te lezen dat lijn 26 richting Heerlen vaak te laat is. Al weet ik niet 100% zeker of het verder indrukken van het gaspedaal hier de beste oplossing is. Bij welke rit(ten) heb je hier last van? Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het is overigens lijn 25 naar heerlen ipv 26. De tijd varieert van 8:42 tot 11:42. Tussen deze tijd is hij nooit optijd. Vandaag was hij zelfs 11 min te laat. Het zijn vaak verschillende chauffeurs anders had ik wel een klacht over een bepaalde chauffeur kunnen indienen. Mvg

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het is overigens lijn 25 naar heerlen ipv 26. De tijd varieert van 8:42 tot 11:42. Tussen deze tijd is hij nooit optijd. Vandaag was hij zelfs 11 min te laat. Het zijn vaak verschillende chauffeurs anders had ik wel een klacht over een bepaalde chauffeur kunnen indienen. Ik stap zelf altijd bij de stadsschouwburg uit de lijn zelf rijdt naar Heerlen station

Arriva

Heeft op 15 november 2017 om 18:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rikpol1997,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik stuur dit intern door, zodat dit kan worden besproken en worden verbeterd.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door