Klacht: Frauduleuze praktijken

op 04 november 2017 over Hamepro.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op 18/10/2017 plaats ik een order, met nr.# 20, grijze sweater met mondapplicatie met refnr. 50110p7757, met een waarde van €37.83,doch bij betaling met Mastercard ging het mis, ik kreeg een \’error \’ ik melde dit met een bericht via hun website, doch geen feedback, veronderstelling bestelling is niet gelukt, kreeg ook geen melding van de order, tot op 27/10/2017 bericht van [email protected], dat mijn pakket was verzonden met nr. 43-smm-170615-20 , track&traceernr.LX542106071CN , ik mailde haar terug dat ik niets besteld had langs deze weg, geen feedback, werd ongerust en wilde mijn bank verichtingen nakijken , SCHRIKKEN ! op 18/10/2017 geld afgenomen€ 40.64 door Longruige ltd China, op 21/10/2017 /€ 167.55 jiarenflu China /24/10/2017 €6.69 Fisttime China, direct Mastercard gebokkeerd, contact opgenomen met Atos Worldline, en nu ook met jullie, ik ben zo kwaad, enkele dagen komt hier een pakje aan met een Tschirt ? ? ? niet besteld, al meerdere mails verzonden via website van dit bedrijf doch zonder resultaat, ook niets van bovenstaand e-mailadres , zijn echt onbetrouwbaar

Al mijn geld ASAP terug dat ze van mij hebben gestolen

Alle klachten die gemeld zijn door lovke